نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2154
-
الف
+

قصه تلخ بازیگر سریال پولیس جوان

«شهاب حسینی» و «ساره بیات» در فلمی با موضوع اختطاف اطفال به جشنواره فجر آمدند.

کارگردان فلم سینمایی «لابیرنت» با اشاره به اینکه موضوع این فلم از اتفاقات دردناک جامعه گرفته شده است، تأکید کرد این فلم به احتمال بسیار زیاد عید فطر اکران می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «لابیرنت» به کارگردانی «امیرحسین ترابی» و با بازی «شهاب حسینی» و «ساره بیات» از جمله فلم‌های حاضر در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر است و به گفته کارگردان فلم، برای نمایش عمومی در اکران عید فطر یا اکران دوم عید فطر آماده می‌شود.

«امیرحسین ترابی» کارگردان فلم سینمایی «لابیرنت»درباره انتخاب یک موضوع اجتماعی که طی چند سال اخیر جامعه ایران را درگیر خود کرده است، توضیح داد: اصولاً سینمای مورد علاقه من سینمای اجتماعی است، سینمای داستانگو از جمله سینمایی است که برای من جذابیت دارد، از همان ابتدا دوست داشتم که یک فیلم قصه گو بسازم.

وی با اشاره به اینکه «لابیرنت» نیز برهمین مبنا شکل گرفته است، گفت: گم شدن طفل در فلم برای من موضوع بسیار جذابی بود و حس کردم که این موضوع دردناک و سخت را در یک بستر خانوادگی و اجتماعی روایت کنم تا بتواند نه تنها جذاب‌تر باشد بلکه حرف و هشداری از دل آن بیرون بیاید که تأثیر مهمی را در خانواده‌ها بگذارد تا به خاطر آورند اشتباه، غفلت و سهل انگاری بزرگ ترها می‌تواند روی سرنوشت یک طفل تأثیرگذار باشد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر